Let's getting Started

28.12.2014 21:44

                                                                Salut,

Inainte de toate trebuie sa ma prezint!

Numele meu este Carmen Ionica,implinesc peste putin timp frumoasa varsta  de 30 de ani :)

In toti acesti ani mi-am dorit si cautat totodata marea dragoste.Acea dragoste ca in filme in care totul este romantic si frumos si dureaza pana la adanci batraneti..Bineinteles tot viata mi-a aratat ca acea dragoste vine greu..si daca a venit si nu ai pretuit-o nu mai exista o a doua sansa..Calea pana la acea dragoste este lunga si plina de barbati care vor intra in viata ta ca sa te indrume spre "The One".Asa a fost si este in continuare viata mea :)

    Secretul este sa invatam din fiecare experienta si oricat de greu ar fi,sa nu repetam greselile!

 

Asadar m-am decis intr-o seara sa impartasesc  experientele din viata mea in speranta ca vor exista femei care se vor regasi in aceste povesti sau poate care vor invata din aceste povesti.

Si cum puteam sa imi fac curaj?

Exact! Mi-am pus un pahar de vin in pahar ,am deschis  laptopul si...Sa ii dam drumul !!!!

 

Înapoi

Contact

Despre noi Femeile

© 2014 Toate drepturile rezervate.

Creați un site gratuitWebnode